De Vereniging

Wij spelen op een tennispark dat prachtig gelegen is aan de rand van de Noordhollandse duinen in het landelijke dorp Vogelenzang binnen de gemeente Bloemendaal. Onze vereniging kent ongeveer 250 leden, waarvan een groot deel vanuit de omringende dorpen naar ons park komt.

Voor vele leden is de mooie ligging van het park dan ook een goede reden voor hun lidmaatschap.  Anderen komen vooral voor de ruime speelmogelijkheden op 7 uitstekende gravelbanen met goede verlichting.  Maar ook de  persoonlijke sfeer  blijkt uiteindelijk vaak het  motief achter een jarenlang lidmaatschap.

Kenmerkend is de grote mate van betrokkenheid van leden bij de vereniging als vrijwilliger in een van de commissies, het beheer van het park of het gezamenlijk runnen van de kantine.  Een leuke combinatie van sportief en sociaal actief bezig zijn in een mooi stukje van Nederland.

Wilt u een baan huren of lid worden van de tennisvereniging? Dan bent u hier aan het juiste adres. Op het park worden daarnaast regelmatig toernooien en diverse activiteiten georganiseerd. Voor jong en oud.

U bent van harte welkom om een keer te komen kijken en een drankje of een hapje op ons zonnige terras!

Vragen?

Henk Lensenlaan 4